Avatar billede kirul Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man køre XP op i en windows 2000 tilstand

Hej

Jeg har installeret windows XP på min pc og det kører fint, men problemet er min dyre printer som kun understøtter op til windows 2000. Er der en måde man kan få XP til at starte op i windows 2000 kompatibel tilstand lige som man kan køre nogle filer i en ældre styresystems tilstand ??
Det er lidt surt at have invisteret i XP og så er det ikke kompatibel. Printeren er udgået og koster 18.000 for en ny som er xp kompatibel. Det er en Eltron P400 kortprinter

Håber du kan hjælpe. På forhånd tak.

Mvh.
Kirul
Avatar billede resten Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:12 #1
Har du prøvet at indstaler din printer på xp med win2000 driver ?
Avatar billede kirul Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:21 #2
Ja. Det skal lige siges at driveren bliver understøttet i windows 2000 men det er en NT driver. Den fungerer bare ikke på XP, desværre.
Avatar billede kirul Nybegynder
20. april 2005 - 09:38 #3
Måtte desværre invistere i en ny printer.
Avatar billede kirul Nybegynder
18. august 2010 - 14:12 #4
Lukker uden at den blev løst.