Avatar billede clausbrian Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:53 Der er 5 kommentarer

Windows- forsinket skrivning mislykkeds

Når jeg sætter en ekstern HD box til USB 2,0 porten, kommer den med denne fejlmeddelse : Windows- Forsinket skrivning mislykkeds. Windows kunne ikke gemme alle data for filen J:\$Mft.Data er blevet mistet. Denne fejl kan skyldes en fejli din computerhardware eller netværksforbindelse. Prøv at gemme filen et andet sted.  Jeg kan nogle gange godt overflytte 200-300 mb, men det er også toppen, så cutter den. Jeg kører XP pro, med servicepack 1, og opdaterede drivere til mit Asus K8V SE Deluxe bundkort. Jeg har prøvet med 2 forskellige harddiske.

På forhånd tak for svar  : )
Avatar billede clausbrian Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:58 #1
Må hellere lige tilføje at USB 2.0 driverne til bundkortet er opdaterede, men det gav ingen ændring at gøre det......
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2004 - 00:06 #2
Har du ekstern strømforsyning på disken, eller kører den kun på USB?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 00:07 #3
Er det en ekstern bok til 2½" harddiske ?
Jeg tænker lidt på at nogle af disse kan fejle hvis de ikke kan trække nok strøm fra USB porten. I de tilfælde skal man bruge den medfølgende "strømtyv", der kan trække strøm fra en anden port.

Se bort fra kommentaren hvis det er en 3½" harddiskboks, da de altid har ekstern strømforsyning.
Avatar billede clausbrian Nybegynder
22. oktober 2004 - 00:16 #4
Tak for de hurtige svar : ) . Box'n er en 3.5, og har ekstern strømforsyning
Avatar billede clausbrian Nybegynder
23. oktober 2004 - 01:38 #5
Nogle kreative bud.........  ?