Avatar billede jmc Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:57 Der er 1 løsning

Download DVD og brænd den

Er der nogle som er klar over hvad der evt. skulle til for at kunne downloade en DVD og brænde den directe over nettet.
Evt. uden at den kommer til at ligge på harddisken!

Der er jo allerede mange som gør det med musik CDér
Avatar billede diversion Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:13 #1
Om nogle år når vi har væsentligt hurtigere internet forbindelser bliver det nok meget normalt. Problemet er at en DVD fylder ca. 4,3GB (Dvs en DVD film kan faktisk fylde det dobbelte da original DVDer har 2 lag).
Selv med en hurtig forbindelse idag vil det tage MANGE timer at hente 4,3GB (gigabytes).
Og hvis du endda vil brænde den direkte fra nettet, skal din DVD-brænder kunne brænde ekstremt langsomt. Det er der ingen der umiddelbart kan.

Hvis du har god tålmodighed er der ikke noget i vejen for at hente en DVD et sted. De skal nok være derude. Og så brænde den bagefter via din harddisk.