Avatar billede heiss Nybegynder
21. oktober 2004 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Nogle programmer starter meget langsomt

Hej
Mit problem er at nogle programmer er meget lang tid om at starte, ca. 10-15 min. Også hvis jeg vil installere noget, kan der gå meget lang tid.
Jeg kan se det jeg prøver at køre under "processer", hvor det bare står stille, altid med en brugt hukommelse på 50-60 kb.
Det er altid de samme programmer problemet er med, jeg kan genstarte og prøve igen, men det hjælper ikke.
Det er som sagt kun nogle programmer og installationer jeg har problemer med.
Ellers kører min comp. uden problemer og der er ikke nogen viruser eller spyware, har også tjekket hijackthis, heller ikke nogen problemer. Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede heiberg Nybegynder
21. oktober 2004 - 17:06 #1
Hvad er det for nogle programmer, der er problemer med?
Avatar billede heiss Nybegynder
21. oktober 2004 - 17:40 #2
Det er forskelligt, sidst var det en spildemo, jeg havde hentet på boomtown.net