Avatar billede scoredyr Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:44 Der er 1 løsning

Internet levering

Har lige et spørgsmål...

Hvem kan levere "bredbånd" i et område hvor der åbentbart er for meget støj på linien.... jeg har fået at vide at mit støj tal er 43,29 og for at forbindelsen er i orden skal det være under 40 vist nok... Kan jeg selv gøre noget for at der ikke er wså meget støj på linien, Det er en normal analog forbindelse, uden nogen nummerviser eller telefonsvarer....

Hvis der er nogen tekniker der ved hvad der kan gøres/en tekniker der kan flytte rundt på kablerne i en TDC central ved Silkeborg så er jeg villig til at give 200 points :-D
Avatar billede scoredyr Nybegynder
15. november 2004 - 15:18 #1
spørgsmål lukkes da der ikke er nogen grund til at have det åbent, når der ikke er nogen der kan hjælpe ....... suk...... snøft...