Avatar billede harrypothead Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:51 Der er 1 kommentar

Bios settings og hardware diagnose

Hey jeg har fået nyt grafik kort og havde nogle probs så nu er min bios resat, har loaded high performance.

Hvordan finder man ud af precist hvordan ens bios skal stå for at det går hurtigst ?

specs:
Award bios på et MSI kt4av
Athlon 2400+ XP
512 mb kingston DDR
120gb seagate barracuda
Geforce FX 5900xt 128mb ram

Findes der et hardware diagnose program der kan fortælle mig den slags ?

Eller evt nogle links eller noed...

Inden jeg fik resat min bios var jeg oppe på 592fps i cs nu har jeg 220fps så der er noget galt :(
Avatar billede harrypothead Nybegynder
28. juni 2006 - 16:28 #1
nåh