Avatar billede thesigner Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Processorspeed faldet med 0.50 GHz ?

Hej,
Jeg har et rimelig stort problem som jeg ikke selv kan finde nogen som helst logisk løsning på!
Det drejer sig om min Processor, hvis speed er faldet med 0.5 GHz !
Dette skete fra den ene dag til den anden, da jeg tændte og tjekkede, havde jeg 2.01, og nu har jeg kun 1.49 !!!
Er der nogen som kan hjælpe mig med dette ? Har ikke været inde i mine BIOS-indstillinger, og har ikke rørt nogle andre indstillinger, som har effekt på processoren !

- TheSigner !

"There is no spoon" - The Matrix
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:27 #1
det kan være der har været en fejl, og den automatisk har ned clocket den. Prøv at se om din fsb og multiplier står til det samme som de gjorde før.
Avatar billede thesigner Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:14 #2
Hvor gør jeg det henne ? :0