Avatar billede nico2814 Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mp3 afspiller hopper over numre over 128Kbit

Hey :)

Jeg har en Safa SR-M620F mp4 afspiller, og det problem at den fint spiller numre der køre 128Kbit eller mindre, men når den kommer til en nummer der f.eks. køre 196Kbit så hopper den bare nummeret over :(

Så er mit spørgsmål om der er nogen der har en ide til hvad der kan være galt, eller om der evt. er et program der kan konvertere fra 196Kbit til 128Kbit, og derved løse problemet.

Mvh. nico

PS. hvis der er mere i vil vide, skal i bare spørge, så skal jeg tilføje det i en kommentar :)

Fortsat go dag!
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:14 #1
muligvis understøtter din p3 afspiller ikke højere end 128k?
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:20 #2
http://www.google.dk/search?hl=da&q=convert+higher+quality+MP3+to+lower+quality&meta=

kender ikke lige et program der kan, med prøv at se på denne google-er-din-ven-søgning :)
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:48 #3
en mp3 med 128kbit understøtter ikke mere end 128kbit... så enkelt er det
Avatar billede nico2814 Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:18 #4
Lavede bare sangene om til 128Kbit og sp virkede det.. :)
Deler point, da jeg ikke mener der var et endeligt svar..