Avatar billede gormsen Nybegynder
08. marts 2001 - 20:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har erfaring med 3D Blaster GeForce2 GTS ?

Går og overvejer at købe et 3D Blaster GeForce2 GTS fra Creative. Er det et godt kort? Det skal side i en PIII 700 Mhz med ASUS CUSL-2 bundkort, vil det passe der til?
På forhånd tak.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. marts 2001 - 20:47 #1
Du kan læse en evaluering af kortet på
http://www.hardwareonline.dk/hol/hol/view.asp?page=Hardware&id=53&p=1

-Ja, kortet passer i CUSL2 fra Asus.

Xtom` =)
Avatar billede gormsen Nybegynder
08. marts 2001 - 20:48 #2
Er det et godt stabilt og hurtigt kort?
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:50 #3
jeg har selv et, ja det er utroligt hurtigt og ja, det er også stabilt...hvad mere er der at sige?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. marts 2001 - 20:53 #4
Konklusionen fra artiklen..

\"..Efter at have prøvet dette grafikkort i nogle uger kan jeg kun sige at jeg godt kunne tænke mig at beholde dette kort og bruge det i min almindelige maskine for det er noget der vil noget. Jeg har aldrig tidligere oplevet et grafikkort der var så hurtigt som Creative 3D blaster GeForce 2 GTS er. Samtidig med hastigheden og alle funktionerne var der en rigtig god feature som jeg godt kunne lide, nemlig den at når grafikkortet går i dvale så slukker blæseren på GPU’en . Det er en rigtig god ting for folk som gerne vil have computeren stående tændt hele tiden men som ikke vil have støjen, for dagens blæsere larmer en del og dette kort er ingen undtagelse. En anden rigtig stor fordel er de nye Detonator 3 Drivere for de kan i flere tilfælde øge hastigheden uden at ødelægge kvaliteten af billedet og det er virkeligt godt. Så hvis du har de næsten 3000 kr. dette kort koster og du ikke har noget imod at betale så meget så synes jeg bare du skal slå til..\"