Avatar billede kob Nybegynder
08. marts 2001 - 20:21 Der er 8 kommentarer

Rio Mp3 500

Hejsan.

Jeg har en Diamond Rio 500 som ikke virker.
Hver gang jeg tænder den kommer der bare sort skærm.
Dette problem opstod når jeg lagde en mp3-fil ind.
Nå jeg så slukker den forbliver skærmen bare sort, er det den interne hukommelse der er brændt af eller hvad ????
Og hvor kan man evt. få den byttet.
Den er købt hos www.mailshop.dk, men de er åbenbart gået fallit.
Hvad skal jeg gøre ????????
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
08. marts 2001 - 20:32 #1
græde
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
08. marts 2001 - 20:33 #2
nej..jeg ville tage den med til zitech, jeg ved ikke om de laver sådan noget, tag på rund tur til forskellige forretninger, ellers så kontakt Diamond med problemet, ellers sæt den til din computer og fjern filen, hvis du kan
Avatar billede cvsac Nybegynder
08. marts 2001 - 22:41 #3
er der ikke garanti fra diamonds side i USA ????

så kan du nemlig bare sende den ind til rep. i USA
Avatar billede anders_riis Nybegynder
09. marts 2001 - 08:24 #4
Hej Rio Mp3 500..Du kan kontakte det firma som der har lavet kortet, men chancen er ca. 0-1 % for at du får noget ud af det. Prøv lige at skriv til mig på min e-mail : anders_riis@hotmail.com for at få endnu en ide... Så kan jeg skrive igen
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
09. marts 2001 - 12:04 #5
Jeg købte en mp3-afspiller magen til i sommers hos mail-shop og der er 5 års garanti på så du skal bare kontakte diamond!!!
Avatar billede kob Nybegynder
09. marts 2001 - 12:27 #6
hvad er adressen til diamond
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
09. marts 2001 - 12:53 #7
Her er deres technical support mail adresse: techsupt.euro@diamondmm.com
Avatar billede cvsac Nybegynder
05. april 2001 - 08:49 #8
afslut venligst spørgsmålet