Avatar billede hellbox Nybegynder
21. oktober 2004 - 00:26 Der er 5 kommentarer

p2p problem

jeg sidder med en 1 mbit linje som skulle kunne yde 120 kbs når jeg henter filer på nettet med dc++ men den vil max lade mig hente med 30 kbs hvis jeg har mere end 1 dl kørende ad gangen men hvis jeg henter fra en hjemme side bruger den alle 120 kbs ????
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. oktober 2004 - 00:54 #1
Det kan jo være den/de maskiner du downloader fra der er flaskehalsen.
Med sådanne fildelingsprogrammer er det jo ikke din hastighed der bestemmer downloadhastigheden. Der er mange faktorer der spiller ind.
Avatar billede eurotic Nybegynder
21. oktober 2004 - 10:04 #2
Du skal huske på at dit download er forudbestemt af afsendersidens upload. Hvis de ikke tillader mere end de 30 kb pr person, er der ikke så meget at gøre i den sag.
Find en server med en god 100 mbit linie ;)
Avatar billede hellbox Nybegynder
21. oktober 2004 - 11:00 #3
hmmm jeg kan kun sige been there done that..... mit problem er at jeg på intet tidspunkt andet end hvis jeg kun har en dl kørende kommmer op over 30 kbs...og det er overall den burde da være i stand til at bruge alle 120 kbs spredt ud over mine dl´s
Avatar billede kenp Novice
21. oktober 2004 - 11:36 #4
ja hvis du men emule og dc++ skal også have opload, hvis du har begrænset dens opload så kan du heller ikke downloade så meget.
Avatar billede julemand4 Nybegynder
21. oktober 2004 - 12:29 #5
Hvis personen du henter fra har en upload på 256kb\s kan du jo kun hente med 256kb\s (25-28)... så det ligemeget hvad DIN download er... Mange gange kan du aldrig hente fuldt ud igennem p2p programmer... det har i visse tilfælde også noget at gøre med hvor meget DU uploader... så hvis du har en 2048/128 kan du måske kun bruge omkring 1mbit... eller mindre..!