Avatar billede marie-luise Nybegynder
20. oktober 2004 - 22:37 Der er 4 kommentarer

Adobe premiere 6.0

Hej hej

er der nogen der kan hjælpe os??
Vi sidder og makker i adobe pre. 6.0, og vi synes der er ret indviklet. Vi er ikke særlig gode til computere nogen af os.. nå, men spørgsmålet er: Hvordan får vi lagt effekter ind på vores film, vi kan sagtens ligge effekterne op i video linjen, men de bliver ikke afspillet, når vi så vil se dem..
Hvad skal vi gøre??

Hilsen Louise og Marie-Luise
Avatar billede norbert Nybegynder
20. oktober 2004 - 23:01 #1
Jeg tror, du har glemt at rendere den - måske. Prøv at gå i "Timeline" og tryk enten på "prewiew" eller "render area", så læser den alle informationerne fra timeline ind og du burde kunne se de effekter, du har lavet.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. oktober 2004 - 23:03 #2
"render area" = render work area
Avatar billede henninga Novice
21. oktober 2004 - 01:27 #3
I timeline foroven er der en gul linie til at bestemme Workarea.
Lige under denne linie er der en tynd streg, og hvis den er rød betyder det at i skal rendere før i kan se klippet.
Det gør i simpelthen ved at trykke på Enter tasten. Så kommer der et vindue frem hvor der står hvor langt den er kommet.
HenningA
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:17 #4
Fandt I ud af noget ???