Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. marts 2001 - 19:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køler clocking!!!!!

er der en af jer der ude der har et program så man kan clocke sin cpu køler eller ved et sted hvor man kan hente programmet???

Hilsen Henrik14
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 19:55 #1
Du kan da ikke clocke en køler!! Ikke med software i hvert fald! Den kan være at du kan give den mere strøm, det ved jeg ikke?
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 22:55 #2
som daugaar siger, så kan du regulere strømmen på cooleren for at \"clocke\" den.

du kan ellers bare kører nogle software programmer, som køler din CPU ned.
disse programmer virker meget godt! - min CPU; før=35grader, nu=22grader

programmet jeg bruger hedder Rain og fylder ikke en skid og er superlet at install\'e!

du kan finde det på http://www.tweakfiles.com/processor/

h2k
Avatar billede desperado Nybegynder
09. marts 2001 - 12:18 #3
virker det overhoved ?!
Jeg kørte med det og det gav nada !
hvilken køler haved du hansen2000 ?!

Avatar billede hansen2000 Nybegynder
09. marts 2001 - 13:13 #4
jeg har en standart lorte Stalk-cooler(altså bare en standart køler)

jeg kører med celeron1

du skal nok lade programmet kører i nogle minutter, før der er synlig forskel.
Avatar billede henrik14 Nybegynder
07. juni 2001 - 13:28 #5
ja men jeg kan heller ikke få den til at virke de programmer