Avatar billede kennyb85 Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Condition zero går i stå under load

Hejsa! jeg har lige købt og installeret Counter Strike condition zero..

jeg vil gerne spille over nettet, men når jeg prøver at gå ind på en server, går den i stå HVER gang når der siger "Precaching resources" ..Hvorfor det? og hvordan får jeg det lavet?
Avatar billede teefax Nybegynder
21. oktober 2004 - 00:40 #1
Når du har startet steam op, så prøv at klikke på boksen My games eller Play games. Der ligger så alle de spil du har installeret, og så højreklikker du på Condition Zero og trykker på properties.
Under Automatic updates skal den stå på "Always keep this game up to date"
Hvis den gør dette skal der under Status stå "Ready to play", og amount acquired skal der selvfølgelig stå 100%...
Hvis der ikke står det, skal du selv ændre det under automatic updates, og så skulle steam selv klare det..
Hvis du stadig ikke kan spille efter det, så er der måske en fejl i dit steam...!
Håber det hjælper...!
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:17 #2
fandt selv ud af det, men dte var præcis det der var galt ;-)
Avatar billede teefax Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:32 #3
Perfekt...!