Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
20. oktober 2004 - 16:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

masse problemer 100%cpu forbrug, kan ikke bruge min "luk" knap

1. når jeg vil genstarte min computer, og trykker på knappen "luk" under start - så kommer menuen frem til at logge af, dette er meget provokerende, at jeg ikke kan genstarte, da jeg har 100% cpu forbrug, og for meddelsen om shutdown, så jeg må skrive shutdown -a hmm, nu er det mig en gåde, hvorfor har jeg alt det her lort.? jeg kan ikke få noget af det væk, men min computer har skrevet navnet "sasser" og "worm" mv, jeg håber inderligt at der sidder en der ude der vil hjælpe mig.? jeg er villig til  også at starte msn op, for derefter at lade personen overtage styringen af min computer.

mvh
en tabt sjæl som går under navnet
Ronni Rasmussen
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
20. oktober 2004 - 16:47 #1
Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:05 #2
takker men tror ikke kun at det er det, men jeg vil da læse igennem engang. håber du kan hjælpe mig igennem for der er meget der skal rydtes op i