Avatar billede bgjensen Nybegynder
08. marts 2001 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Regclean i 98.

Findes der ikke et program der rydder ordentligt op i registringsdatabasen?
Har prøvet Microsoft\'s Regclean med den er ikke god, den fjerner ikke grundigt nok!
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. marts 2001 - 17:33 #1
Jo... men jeg kender ingen navne... sorry... men det findes, prøv om norton har noget :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. marts 2001 - 17:49 #2
Norton Cleansweep kan klare jobbet :)
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. marts 2001 - 17:51 #3
Right on... thought so :o)
Avatar billede bgjensen Nybegynder
08. marts 2001 - 17:59 #4
Norton Cleansweep: Hvor kan det hentes?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. marts 2001 - 18:13 #5
Cleansweep er desværre ikke blandt Nortons trialware men Norton Utilities er! Det kan være der er noget i den der kan bruges!
http://software.symantec.com/dr/v2/ec_dynamic.main?cat_id=7&pn=16&sid=27674
Avatar billede andersand65 Nybegynder
08. marts 2001 - 23:42 #6
som kimrosgaard skriver, kan du prøve Norton Utilities. En anden mulighed er McAfee Utilities, som ligeledes kan downloades gratis til afprøvning. Nortons er på ca. 40 Mb og McAfees ca 30 Mb (hvis jeg husker rigtigt).

Ellers kan du gå ind på eksempelvis Tucows, der har en sektion kun til regcleaners. Disse programmer er ikke så store.