Avatar billede kims2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 10:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fil blev ikke fundet i outlook

Jeg har været inde hos en kollega for at kigge på hans e-mail. Når han modtager en mail med en vedhæftet fil og man prøver at åbne den, skriver den at fil ikke blev fundet.
Hvis man så trykker gem som og gemmer filen på harddisken og åbner den derfra er der ingen problemer.
Hvad kan problemet være??
Det skal siges at han kører med 2 systemer på den samme computer (han trykker alt-esc når han skifter mellem dem) og jeg går ud fra at det har noget med det at gøre.

Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede noden Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:12 #1
Mystisk.
Nu er det ikke Outlook Express?
Avatar billede buddy45 Juniormester
20. oktober 2004 - 11:27 #2
Avatar billede kims2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:37 #3
Det har ikke noget at gøre med at man ikke kan hente filen pga. af at outlook blokerer af sikkerhedsmæssige årsager. Jeg kan jo godt gemme den og se den derfra hvor jeg gemmer den. Problemet er at den ikke kan åbnes direkte i outlook. Og nej, det er ikke outlook express
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:05 #4
Hvilken type "vedhæftet" fil ?
Avatar billede kims2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:31 #5
Det er et excel regneark
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:02 #6
Gælder det "kun" denne type file *.xls der driller som beskrevet ?
Avatar billede kims2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:40 #7
jeg er ikke helt sikker, men han fortalte at der var nogen filer han godt kunne åbne. Dette er jeg dog ikke helt sikker på er rigtigt.
Avatar billede noden Nybegynder
03. december 2004 - 09:17 #8
Mon ikke det er et plugin til OE som fejler?
Lige som f.eks. PDF filer vist i en browser er ikke vist med samme program som hvis du åbner AR og læser AR dokumentet den vej.
Avatar billede kims2 Nybegynder
17. april 2005 - 20:37 #9
Lukker