Avatar billede sbs Nybegynder
08. marts 2001 - 17:18 Der er 5 kommentarer

Søgning SUX!!!

Hey Adminer...
Kan I ikke finde på en lidt smartere søgning på eksperten. Det er jo umuligt at finde noget i den kæmpe database som eksperten nu er blevet til.

Det må da kunne laves således at det mest relavante dukker op først og ikke på side 34.

Men det er måske fordi I gerne vil have det samme spørgsmål oprettet 120 gange?

/SBS
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. marts 2001 - 17:19 #1
Jeg synes nu søgningen er blevet noget lettere.
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2001 - 17:20 #2
Du er ikke den eneste der er utilfreds med den nye søgemaskine.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2001 - 17:23 #3
tommyf: Med den nye søgemaskine er det umuligt at præcisere sin søgning! F.eks hvis man søger på 2 forskellige ord, så viser den også resultater hvor kun det ene ord indgår, og så at ordene skal være mindst 4 karaktere langt er da også helt hen i vejret !

Snowball
Avatar billede krusell Nybegynder
09. marts 2001 - 01:05 #4
Synes nu også at søgningen kunne blive meget bedre, de sidste tre gange jeg har søgt, har jeg ikke kunne finde det jeg søgte efter, selv om jeg vidste at et sådan spørgsmål eksisterede...
Avatar billede sbs Nybegynder
10. april 2001 - 16:42 #5
Synes det er underligt man ikke kan søge i en enkelt kategori.