Avatar billede breaker-animation Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:18 Der er 5 kommentarer

hjælp en fortabt sjæl med flash player

PLEASE HJÆLP MIG!!!!!
jeg har lige siden jeg lavede en ny profil i windows xp ikke kunne se flash fil alt hvad jeg får er en firkant med et kryds i når jeg vil se flash film/spil jeg har instaleret flash mindst 6 gange men intet hjælper.
PLEASE HJÆLP
Avatar billede barklund Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:25 #1
Skyldes nok Service Pack 2:

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/xpsp2.htm

Download det dér nævnte hotfix, og du skulle være off to go... :)

--
Morten Barklund
Avatar billede barklund Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:25 #2
Hov, skulle ikke være et svar - med mindre det var løsningen ;)
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:19 #3
jeg vil bare sige at det ikke er flash mx jeg skal have hjælp til det er flash player :P
men ellers tak for at sende link opdagede nemlig at min version var for gammel :S
Avatar billede barklund Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:59 #4
Det er jeg med på, og der er også et link på siden ned til:

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/xpsp2.htm#player

Som forklarer mere om dette problem - svjv :)

--
Morten Barklund
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:35 #5
når jeg går ind i funktioner -> adminstrer tilføjelses programmer sker der ingen ting :(