Avatar billede hejmeddigdig Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:48 Der er 1 kommentar

Spywares, Hvordan?

Hej, jeg så et tråd med en der gerne ville have en kode til at man trykker på et link og så downloader den automatisk et program ned og kører det, da jeg så det tænkte jeg at det var svært men godt kunne laves, og så fik jeg tanken er det ikke sådan Spywares er lavet?
Eller hvordan "bruges" Spyware og hvordan får man det skidt så let på ens com? :)

OBS: der vil ikke gives ponits til nogen, dette er meningen vi skal have en god snak om det :)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2004 - 16:47 #1
Jo det burde man mene at det var sådan det foregik, jeg ved det faktisk ikke, men vil godt høre fra nogen der gør.

Nogen gange vil jeg sige at man ikke engang behøver at trykke på et link, men at det bliver installeret helt automatisk når man går ind på en server.

Det kunne da være rart at høre fra nogen der ved noget om sagerne, godt spørgsmål efter min mening.