Avatar billede felixrival Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:31 Der er 1 løsning

Problemer med varme og bærbar

Jeg har en Acer 1310 bærbar computer.

Den har nogle seriøse problemer mht varme udvikling, dens blæser sidder nedenunder, som på stortset alle bærbare, men denne vidunderlige maskine er IKKE udstyret med blowholes på siderne :(

Den har derfor en tendens til i tide og utide at blive ustabil og lukke ned :( temlig nedern :(

Derudover har jeg et endnu større problem, på min skole er der trådløst netværk, det ville jeg vildt gerne på... MEN det trådløse netkort jeg har købt sidder lige OVER processoren :( derfor bliver det så varmt at det er ustabilt (tror jeg nok) er der nogen af jer eksperter som kan hjælpe med råd om hvordan jeg evt. kan få det op og køre?

Det trådløse netværk logger på og af konstant, jeg har checket om det kan være vores accesspoint, men de andre har ikke et tilsvarende problem....

på forhånd
tak
Avatar billede felixrival Nybegynder
02. januar 2006 - 18:39 #1
den blev sendt til reperation :(