Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min firewall spørger om det samme igen og igen

Hej

Min Firewall (Normann)spørger næsten hver gang jeg starter op om jeg vil tillade forbindelse til noget.  Det er altid et 4 cifret tal fx. 1052 - den kan finde på at spørge om det samme tal flere gange.  Jeg kan ikke gennemskue hvad det er, men jeg får ikke fred før jeg har godkendt det - så det gør jeg, men jeg undrer mig over hvad det kan være - hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:44 #1
fjernadressen er vist altid 64.4.12.200
Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:46 #2
Den skriver at det er en indgående forbindelse - og at det gælder "Alle programmer"
Avatar billede bredker Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:49 #3
en port scanning , dem har jeg også en del af i perioder , det stopper igen , du må bare ikke tillade det
Avatar billede wickedd Juniormester
18. oktober 2004 - 21:50 #4
Der må da være noget ignore / gem svar eller noget.
Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:52 #5
Hvad kan en port scanning gøre ?
Avatar billede bredker Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:16 #6
det er en anden maskine der prøver at finde hulder i din sikkerhed , men med den fierwall du har behøver du ikke være nervøs
Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:42 #7
Nå, men jeg bliver bare ved med at nægte adgang - tak for hjælpen
Avatar billede nz Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:43 #8
Hvis I vil have nogle point, må i lige give et svar
Avatar billede bredker Nybegynder
19. oktober 2004 - 05:13 #9
hvis du kunne bruge det vil jeg da gerne