Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 14:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash!!!

Hmmm... har lige donwloadet Macromedias Flash 5.0, og har set så mange flash sider nu, at jeg fandeme ville begynde at designe hjemmesider i Flash istedet for HTML og alt det andet. Men fatter INGEN TING af det Flash, er der nogen af jer der kender en god side hvor man kan \'lære\' det?

Amish The Jew...
Avatar billede dna Nybegynder
08. marts 2001 - 14:48 #1
0 point !? Så gider jeg sq ikke lede for dig....
Avatar billede diktator Nybegynder
08. marts 2001 - 14:49 #2
Du kan prøve at starte med at give nogle points for folks ulejlighed :)

Referencer ->Toturials :: http://Diktator.dk
Avatar billede brandy Nybegynder
08. marts 2001 - 16:15 #4
Den mest brugte, og bedste er nok

http://flashkit.com

Husk [påing] næste gang! ;-)

/brandy
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. marts 2001 - 21:44 #5
http://www.eksperten.dk/spm/55155
amish blev det til noget?
Avatar billede bchris Nybegynder
21. marts 2001 - 21:13 #6
Når du har været igennem de opgaver der ligger i menuen <Help> og så <Lessons>, så er der en tutorial i \"using flash\"

Når du har været igennem dette så vil jeg give brandy ret i at www.flashkit.com er det bedste sted til at komme videre. Under tutorials finder du alt lige fra begynder til lidt sjovere ting.

god fornøjelse :-)
Avatar billede julie2001 Nybegynder
05. april 2001 - 08:40 #7
Gå ned og køb et af de der billige hæfter omkring Flash, så kan du også tilføje dine egen kommentarer, det startede jeg med, og den hjalp mig godt på vej...Bagefter den store fede bible.
Det er nemmere at sidde med bogen foran sig, end at skulle sidde og zappe imellem to vinduer.
Julie
Avatar billede jiemex Nybegynder
10. maj 2001 - 15:07 #8
Er der ingen danske hjemmesider med guides?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. maj 2001 - 15:08 #9
http://www.cybernation.dk under animation. Ganske lidt, men da på dansk.
Avatar billede brandy Nybegynder
10. maj 2001 - 15:11 #10
Tjek www.diktator.dk - der er desuden denne -

www.cybernation.dk