Avatar billede florio Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:07 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

cocktail "kasse", hvad skal den hedde?

Vi skal lave en cocktail "kasse" man kan tage med, man køber en boks med alt man skal bruge til en hyggelig aften. I kassen er alle ingredienser - osse isterninger, frugter osv. til den enkelte cocktail der ligger i boksen.

Problemet er hvad skal den hedde? Vi har nogen forslag, kom med en vurdering og MEGET gerne flere forslag til hvad sådan en kan hedde.

Vores forslag:
Koktail Kuffert
Cocktail Cuffert
Cocktails 2 Go
Ready 2 shake box
Ready 2 drink box
Avatar billede willsonn Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:16 #1
Instant Cocktail
Avatar billede roenving Novice
18. oktober 2004 - 16:19 #2
Af de ovenstående kan jeg bedst lide Cocktails2go !-)

-- og så kom jeg umiddelbart til at tænke på 2 afarter af den samme tema:

Cocktails on-the-fly
Flying Cocktails
Avatar billede weblex Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:31 #3
FunBox :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:32 #4
CosyBox ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:34 #5
Andre forslag har jeg ikke på tungen, men Cocktails 2 Go er den jeg bedst kan lide, og Ready 2 shake box er min nr 2.

Koktail Kuffert (er det en fejl at det er uden c? Nej vel) - og CC er ikke noget der ville fænge mig - tænker straks dårlig popsmart.
Ready 2 drink - tja, de skal jo mixes inden ;)

Roenvings forslag On-The-Fly er også fint i mine øjne.

(Hvilken målgruppe vil i ramme - bredt eller?)
Avatar billede le_bon Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:38 #6
Cocktail-Kit!

c",)

                                        CockBox :P
Avatar billede le_bon Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:38 #7
Var egentligt et svar...forslag nr. 1.
Avatar billede weblex Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:42 #8
Box4Fun...
Avatar billede filo Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:26 #9
Up And Go
Avatar billede le_bon Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:36 #10
filo > Hehe, var bléer der skulle være i den dér kasse?

c",)
Avatar billede florio Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:51 #11
Vi skal ramme i forskellige kategorier - med en 'idiotsikret' guide der også ligger i kufferten/kassen/boksen... vi starter med at gå efter alle dem vi kalder for pre-parties samt arrangerede events som bryllupper etc...

Det vigtigste er at folk føler når de hører produktets navn at
A) Alt er i den - også information (tjek www.cocktailguiden.dk)
B) At det er skidenemt og osse lidt trendy at tage den med istedet for 'en kasse bajere eller 8 Smirnoff Ice'
C) At det der ligger i den er kvalitet

*lytter stadig intenst på forslag og svar :)
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 00:45 #12
-- det vil stadig være Cocktails2go som er min favorit, men man kunne jo så (som fodnote, skråskrivning eller noget tilføje "The Real Thing" eller lignende !-)
Avatar billede florio Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:02 #13
og hvorledes mener du så at en kasse med 25 margaritas så kan adskille sig fra en kasse med 25 strawberry daiquiri's? *udfordrer lidt*

Er det bare med et billede eller simpelthen bare tekst der fortæller: "25 Margaritas 2 Go?" eller
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 14:27 #14
Se nu havde jeg i hvert fald ikke tænkt hen til mere detaljerede markedsføringsting, men foreløbig kun tænkt i hvad der ville være mundret, let at forstå og signalerede indholdet godt !-)

Men det kommer også an på, i hvilke sammenhænge den skal markedsføres ...

Hvis det er meningen, at den skal stå på supermarkedets hylder og slås med f.eks. Ice, er det jo ekstremt vigtigt, at der arbejdes kraftig på branding af mærket, og man så benytter sig af den sædvanlige måde at udskille forskellige varetyper: Mærker/påtryk udenfor selve brandet, farvedifferentiering og lignende ...

Hvis det mere er i spiritusbutikkerne I regner med at føre jer frem, kan det godt være at den strategi skal laves en anelse anderledes, og f.eks. give varetypen mere rum ...

Men under alle omstændigheder kunne teksten '25 Margaritas 2 Go' være en udmærket måde at gøre det på, afhængig af omstændighederne (og placeringen på kassen !-) som det tydeligste, eller som noget specifikations-agtigt !o]
Avatar billede florio Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:47 #15
Hej Roenving - glad for dine indlæg og bemærkninger... men kan ikke 'belønne' med points... ?
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 17:02 #16
Jo, nu kan du '-)
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 17:21 #17
Tak for point ;~}

-- men jeg havde da regnet med, at du havde delt dem ...
Avatar billede florio Nybegynder
19. oktober 2004 - 17:39 #18
havde jeg også - jeg vidste bare ikke (som førstegangsfordeler) at hvis man klikkede på dig at den automatisk gav dig 100%... så uvidenhed er åndsvagt men du må da gerne fortælle hvordan jeg kan 'redde' den? :)
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2004 - 17:44 #19
Kig på http://expfaq.1go.dk

-- og denne klarer jeg så lige !-)

wilsonn, weblex, le_bon og filo kig ind i:

http://www.eksperten.dk/spm/552205
Avatar billede florio Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:10 #20
ok - er forstået og tak for deltagelse i debatten :)