Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

programmer til ændring af ikoner

Heysa. Jeg søger et freewareprogram (helst dansk) hvori jeg kan ændre på windows kedelige gule mappeikoner.

Jeg foretrækker nogle bud hvor I selv har gjort gode erfaringer med det anbefalede program.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. oktober 2004 - 14:19 #1
Jeg har selv brugt Microangelo der er shareware og kan downloades som try på http://www.download.com

Jeg har også lavet ikoner med photoshop og et gratis Plug-in, men photoshop er ikke gratis
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:37 #2
du kan med programmet Tune Up Ulilities 2004, hente hele ikon pakker, som ændrer de fleste ikoner, og du kan også ændre xp's brugerflade. Du kan hente en gratis trial, men den er godt nok på engelsk. udover det er det et rigitg godt program til at rense din pc, og gøre den hurtigere.

http://majorgeeks.com/download3891.html
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:44 #3
Kan nogen af de programmer I anbefaler også benyttes i officeprogrammerne, andre OS-systemer eller er de kun relateret til windows OS?
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:52 #4
Ja ikoner ændres også i office. men det kan ikke bruges til f.eks unix systemer :) det kan windows app's jo sjældent :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:55 #5
Foreløbig tak for jeres indlæg. Prøver dem af i aften og vender tilbage om et par dage:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:54 #6
I får tak for indlæggene.