Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:51 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken bærbar mp3-afspiller skal jeg købe

Jeg vil gerne have mig en bærbar mp3-afspiller til når jeg træner. I ved dem man kan smide i usb porten og så overføre mp3 musik til. De er ikke ret store, og kan hænge omkring halsen.

Hvilken vil i anbefale mig at købe?

Skal helst koste under en tusse!!
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:54 #1
Creative Muvo er en lille lækker MP3 afspiller i god kvalitet. Godt nok er den typisk også dyrere end de ukendte mærker.
Avatar billede 5floor Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:08 #2
Har selv kig på denne: http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|58|58|5275|pdetail&rv=5276

Har været nede for at lytte/føle/kigge  påden, men da havde de den udsolgt(får den igen Onsdag - butik på Østerbro i Kbh.).
Så ikke en enbefaling, men snarere et forslag du selv kan udforske yderligere hvis det har interesse.

//Mads
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:25 #3
de bedste på markedet for øjeblikket er:

Dyne Tuny II: http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=44161

iRiver: http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=69537

de fås self. med op til 512 mb ram. jeg har selv Dyne Tuny II, og er fuldt tilfreds. Jeg har ikke set nogen der er bedre end den :D
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:25 #4
svar ;)
Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:36 #5
bujakasjar: Jeg er pænt vild med Dyne Tune II, men den bliver jo pænt dyr hvis man bare skal have den med 256, jeg mener 128 er jo ikke meget plads... Men meget cool at der er radio i!!

Mj-dnet: Kunne du ikke komme med et direkte link til lige nøjagtig den Muvo du vil anbefale. Jeg har kigget lidt på dvdpriser.dk, men den finder jo en del. Det må meget gerne være med radio!!
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:40 #6
Muvo er dårlig... Dyne er fed fed fed! Den er godt nok lidt dyr, men tro mig, den er det værd! Den bruger ikke ret meget batteri, der er radio, voice recorder, line in, equalizer, play speed. jag ville vælge den, hvilket jag jo så også gjorde.. og designet taler jo for sig selv :)
Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:45 #7
Og den har ikke nogle problemer med at lyden "hopper" osv. når den er med på en løbetur?

Hvor stor kapacitet har din og hvor mange mp3 sange kan du cirka have på denne?
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:49 #8
nej den hopper ingen steder over hovedet, har aldrig oplevet at den lavede nogen fejl.. min er på 128, og der kan være ca. 30 hvis de fylder 4 mb.
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:58 #9
www.prc-data.dk  søg på creative muvo..  jeg kunne desværre ikke sende et præcis link da deres side ikke viser linket.
Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:06 #10
Jeg kan se at der er kommet en Dyne 4 nu. Den kommer med nogle pænt lækre funktioner, men er også lidt dyrere... Jeg vil gerne have nogle sportshøretelefoner oveni, men det er sgu pænt pebret (det er ikke til at løbe med de alm. de flyder ud af ens øre konstan...)
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:17 #11
jeg har selv købt Sennheiser PMX 60 og de er fede nok synes jeg. Jeg får ondt  i ørerne af de propper der, vis de er i for længe! :(
Avatar billede ey Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:25 #12
Dine høretelefoner får pænt gode anmeldelser, men de er pænt store at rende rundt med i et motionscenter...?
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:18 #13
jo det er de jo nok. Men der foelger jo et par propper med, saa dem kan man bruge der hvis det er. Jeg synes bare ikke om dem i laengere tid.
Avatar billede ey Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:32 #14
Er bare ikke skide meget for de alm. propper, de er jo ikke til at dyrke sport med, de ryger ud af ørene...

Men du får point, går nok lidt inden jeg køber den endeligt, regner med at det bliver i starten af næste måned!!

Tak for hjælpen!!
Avatar billede ey Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:34 #15
Takker for jeres hjælp.
Avatar billede ey Nybegynder
16. november 2004 - 10:59 #16
Hvad siger i til denne?

http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=70PF121100002

Godt med plads, og ikke speciel dyr...