Avatar billede wan31 Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Film på sin iPAQ?

Hey
Jeg har en iPAQ, og tænkte på om det ikke er muligt på en eller anden måde at se film på den fra sin computer eller andet.??
Har prøvet at dele en film på min computer over BlueTooth, men når jeg prøver at starte den op fra iPAQen, så prøver den bare at hente den...
Avatar billede bernie Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:59 #1
prøv at lav dine film om til pocket pc film med http://www.ashampoo.com/frontend/products/php/product.php?session_langid=2&currency_id=-1&idstring=0137 virker for mig :) (har en hp h2210)
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:01 #2
Jeg vil ikke mene at BT er stærkt nok til at streame vídeo over. WiFi er også lidt svagt. Det bedste er nok at tage et kraftigt hukommelseskort i brug.

Personligt bruger jeg PocketDivEncoder til at lave filmene og Betaplayer til at afspille dem. De er begge nogle af de bedste på markedet - og de er gratis.
Avatar billede wan31 Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:05 #3
Bernie >> Ok...
Pocketfreak >> Kunne jeg ikke få links til de to programmer der også.???

Og jo et støre kort ville være godt, men de koster sku en bondegård de kort...
Er det ikke muligt at få en eller anden extern HDD til sådan en lille lort.???
Avatar billede wan31 Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:07 #4
Bernie >> Hmm... det koster sku penge det der, gider sku ikke bruge for mange penge på det. Normalt ser jeg film over TV out på compen... Skærmen på iPAQen er sku lidt for lille, og lyden for dårlig, jeg leger bare :P
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:23 #5
http://divx.ppccool.com/ og http://betaplayer.corecodec.org/

Et 1 gb SD kort koster omkring 800 kroner og kan snildt rumme en DivX-film. Et mindre til 256 mb kan også gøre det hvis du skruer lidt på encoderen.
Avatar billede wan31 Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:32 #6
800.?? Hvor kan man få et 1GB til den pris henne.??? Jeg gav sku 400 for mit 128 :S
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
18. oktober 2004 - 12:21 #7
Avatar billede wan31 Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:33 #8
Damn, tak for hjælpen. Fanme meget de kan kompremere film ned...

Forresten. Det med en eller anden Extern HDD til sådan en iPAQ, det kan man ikke få.????
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:56 #9
Nej, en ekstern harddisk kræver typisk USB host-interface og det er først de nyeste Pocket PC'ere (og kun Loox 720 og Acer n30) som har et sådant interface.