Avatar billede thomasfhansen Nybegynder
18. oktober 2004 - 08:58 Der er 2 kommentarer

Hvor er server supporten blevet af hos Microsoft?

Hej

Jeg bruger jævnligt support.microsoft.com, til svar på diverse opståede problemer på vores servere.
Men nu kan man lige pludselig ikke vælge nogle af server versionerne i produktlisten.
Der er kun de forskellige Windows versioner til arbejdsstationerne.

Skal man gå til et nyt website for at finde knowledgebasen til server versionerne?

mvh. Thomas
Avatar billede holmus Nybegynder
18. oktober 2004 - 09:05 #1
Du skal benytte dig af Technet's websites! :)
Avatar billede thomasfhansen Nybegynder
18. oktober 2004 - 09:21 #2
Hvis jeg går til www.microsoft.com/technet og klikker Microsoft Knowledge Base Search eller Product Support Centers, så kan jeg ikke specificere server versionerne mere, det har man altid kunnet.
Og hvis jeg søger i knowledge basen, så kan jeg også finde svar på server versionerne, men jeg får en masse andet skidt med, da jeg ikke kan søge specifikt på denne ene version af Windows server.