Avatar billede fodlisten Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson Eller Nokia??

Hej alle sammen

Står og skal til og købe en mobil, da min skærm på min gamle er flækket! Men jeg ved ikk om jeg skal købe en Nokia 3200/6610i eller om det skal være en Sony Ericsson T610?? Hvad synes i? Kan i agumentere for jeres valg?
Avatar billede bredker Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:02 #1
kan da sige at jeg aldrig vil have en erikson igen , de går for nemt i stykker og der er i praksis ingen garanti da de altid giver misbrug skylden
nokia har der aldrig været problemer med
men så er der jo nok også andre der har den modsatte oplevelse af det , så kan kun sige hvad mine erfaringer er på området , da jeg har haft et par stykker af begge mærker
Avatar billede exp Juniormester
17. oktober 2004 - 22:11 #2
Først og fremmest vil jeg ikke anbefale T610'eren, da der er en del softwareproblemer med den - hvis det endelig skal være, så vil jeg anbefale storebror T630 :-)

En anden ting er:
Hvis du skriver mange sms'er vil jeg anbefale en Nokia (godt nok ikke lige nogen af de to du nævner, men istedet fx 3510i'eren)
Nokia 3200 vil jeg ikke anbefale, da den simpelthen er for skrøbelig. Min lillebror havde den, og den er virkelig ikke særlig god kvalitet - går for let i stykker.

Af dem du skriver, vil jeg foreslå Nokia 6610i, men vil hellere anbefale SE T630.

Ovenstående er bare mine egne subjektive oplevelser med hernævnte telefoner :-)
Avatar billede fodlisten Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:16 #3
Ok exp lig et svar
Avatar billede exp Juniormester
17. oktober 2004 - 22:23 #4
c",)
Avatar billede janker Nybegynder
18. oktober 2004 - 23:35 #5
Bare en kommentar...

Jeg vil også fraråde dig at købe en Sony ericsson som bredker også siger går de meget let i stykker.

Jeg havde ganske vist en anden model, en dag da jeg havde haft den i min lomme var displayet flækket. Hvis jeg var stødt ind i noget har det ikke været noget jeg selv har lagt mærke til...
Som bredker også siger fik misbrug også skylden her, så det var enden på den tlf...