Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 12:55 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Væk med rammen...

Hvordan får man ens ramme på en tabel, til ligesom at forsvinde? Det jeg mener er fx. gå ind denne side http://www.boykot.dk/jesper/messageboard/post.asp?fid20 (det er et msg. board) den er godt nok lavet i asp, men der hvor man skal skrive sit navn osv. er det ligesom rammen er der, men den er jævnt med siden? Er det muligt at lave i HTML?

Amish The Jew...
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 12:57 #1
<STYLE TYPE=\"text/css\" MEDIA=\"screen\">
            TEXTAREA {
                    background-color:white; BORDER-BOTTOM: #CCCCCC 0px solid;    BORDER-LEFT: transparent 0px solid;    BORDER-RIGHT: transparent 0px solid; BORDER-TOP: transparent 0px solid; color:#333333;border-color:#CCCCCC;border-width:1;width:250; font-family:\"Verdana\",\"Arial\",sans-serif; FONT-SIZE: 8pt;
            }
INPUT {
    background-color:transperant;
    BORDER-BOTTOM: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-LEFT: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-RIGHT: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-TOP: #E7E7DE 1px solid;
    color:#333333;
    height:19;
    border-color:#CCCCCC;
    border-width:1;
    font-size:8pt;
  font-family:\"Verdana\",\"Arial\",sans-serif;
}

SELECT {
    background-color:transperant;
    BORDER-BOTTOM: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-LEFT: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-RIGHT: #E7E7DE 1px solid;
    BORDER-TOP: #E7E7DE 1px solid;
    color:#333333;
    height:19;
    border-color:#CCCCCC;
    border-width:1;
    font-size:8pt;
  font-family:\"Verdana\",\"Arial\",sans-serif;
}
        </STYLE>
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
08. marts 2001 - 12:58 #2
Kig på kildenkoden til din egen side :-)
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 12:58 #3
Det sætter du bare ind mellem <head> og </head>
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
08. marts 2001 - 12:58 #4
Prøv når du skriver i en table, at skrive det her med i: border=0> eller frameborder=0>

NeMo
Avatar billede ras2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 12:59 #5
Æh. Hvad er det for en ramme du vil have væk? Den i tabellen er lavet af gif filer så vidt jeg kan se, og så er der dem om tekst-felterne.
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 12:59 #6
ok, thx for det...

Amish The Jew...
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 12:59 #7
Hm...det gik godt nok hurtigt.
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 13:00 #8
NeMo det er ikke at få rammen væk, men at få den ligesom, jævn med baggrunden...

Amish The Jew...
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 13:01 #9
amish >> Du kender godt reglen med at man kun må oprette en bruger ikke ? Du skal ikke bare fyre alle dine point af på en dag.
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 13:03 #10
Hehe, ja det ved jeg godt, men har ventet så lang tid på den &#/\"ing kode, så gad ikke vente mer, så må jeg bare vente med at få hjælp :)

Amish The Jew...
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 13:03 #11
Bare du ikke opretter en bruger mere så er det ok.
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 13:05 #12
Det gør jeg ik, bare helt roligt :) Vidste faktisk ikke det med point\'ne, men det ved jeg nu :) Fortsat god dag *S*

Amish The Jew...
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. marts 2001 - 13:05 #13
det var sgu et hurtigt svar på et spørgsmål der nemt kunne misforstås.....
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 13:07 #14
Hehe kan man ikke bare spørge om noget uden at give point, og håbe på folk er realle nok til at hjælpe en?

Amish The Jew...
Avatar billede amish Nybegynder
08. marts 2001 - 13:08 #15
Ja, men jeg er faktisk helt ny herinde, det var en af mine venner der sagde jeg skulle prøve at spørge, pga. han heller ikke kendte koden til det...
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. marts 2001 - 13:09 #16
Et minut og 32 sekunder!!!
Jeg vil have ADSL!
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. marts 2001 - 13:11 #17
amish >> jo du vil også ofte få hjælp selvom du ikke sætter points på. Men nok mest til meget klare og forståelige spørgsmål.
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. marts 2001 - 13:11 #18
jakoba >> eller en notits før spørgsmålet bliver postet :))
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 13:28 #19
jakoba >> Jeg har ikke ADSL...kabel :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. marts 2001 - 15:05 #20
netsrac >> Ok. Så nøjes jeg med at ønske jeg var under 20 igen :-))