Avatar billede olewm Nybegynder
17. oktober 2004 - 19:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ac97 driver til soltek sl-75drv-x

Jeg kan ikke finde XP driveren til mit onboard ac97 lydkort, som sidder på et soltek sl-75drv-x bundkort. Når jeg går ind på soltek.de henvises til VIA men der finder jeg ingen drivere. Kan du/I hjælpe
Avatar billede coltmania Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:06 #1
Den skulle være her :

http://www.viaarena.com/Default.aspx?PageID=2

Mvh.Carsten
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:08 #2
Avatar billede olewm Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:19 #3
Mange tak - det var lige netop den jeg skulle bruge §:-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:20 #4
Jeg lægger et svar, hvis det var mit link du mente *s*
Avatar billede olewm Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:23 #5
Ja det var dig - men jeg er ny bruger i her så jeg skal lige lære at navigere rundt - har dog lige nået at give et par andre et svar på deres spørgsmål
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. oktober 2004 - 20:33 #6
Hvis du ikke ved, hvordan du lukker spørgsmål, så gør du det ved at markere det navn nede til venstre som du vil give point, og derefter klikke knappen accepter *s*
Avatar billede halifax Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:01 #7
Hold da kæft! Hvor falder der flere "lette" 200 point spm. af til dig idag, tonny. Tillykke med det.      :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:31 #8
Halifax > Takker, de "lette" kan så kompensere for nogle af de svære som kan strække sig over meget lang tid. F.eks dette: http://www.eksperten.dk/spm/548145
Avatar billede halifax Nybegynder
18. oktober 2004 - 00:25 #9
Hmmm....  548145 er lukket. Troede ikke du deltog i den slags.  :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. oktober 2004 - 00:46 #10
En lille fejl fra min side. En udvikler havde bedt os på spywarefri om at teste en programændring og jeg kom desværre til at lægge det forkerte link ind i pgl spørgsmål. Altså til "beta-programmet" og for ikke at få problemer med udvikleren, bad vi CoAdmin om at lukke spørgsmålet.
Det skal så siges at programmet virkede og jeg kunne se hvad problemet var og løste problemet, så forhåbentlig bliver det frigivet snart.
At jeg så ikke nåede at få point for spørgsmålet, er jo bare ærgerligt. Jeg løste problemet, så det var tiden værd *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:26 #11
Kan spørgsmålet lukkes ?