Avatar billede boris Mester
17. oktober 2004 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Videoklip-redigering

Min datter har en masse små klip, hun har downloadet forskellige steder, og det ligger nok som MPEG, WMA osv på harddisken. Hun vil gerne kunne redigere i dem, først og fremmest beskære dem, men også gerne redigere dem sammen igen. Findes der et nemt lille program til det, det er selvfølgelig et ekstra plus, hvis det er gratis.
Avatar billede magg Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:28 #1
Vegas er et rigtigt fint program til at skære fra og klippe sammen tilføje lyd og mange effekter programmet kan downloades som en trial og prøves i 30 dage.
Link kan du finde på www.google.dk og søg på "vegas 5.0" og find programmets side :)
Håber svaret kan bruges ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. oktober 2004 - 18:50 #2
Eller hvad med det der er indbygget i XP: Windows Moviemaker.
Det er ret børnevenligt.
Avatar billede boris Mester
17. oktober 2004 - 19:02 #3
Det med XP ville lige forudsætte, at vi nedgraderede til XP først. :-)
Avatar billede magg Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:37 #4
så download den trial af vegas den er virkelig god
Avatar billede boris Mester
18. oktober 2004 - 16:55 #5
Mange tak. Jeg har aftalt med min datter, at hun lige siger til.
Avatar billede hejmeddigdig Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:56 #6
er tråden så afsluttet nu? ellers har du glemt at give de 2 drenge points :)
Avatar billede boris Mester
19. oktober 2004 - 16:22 #7
Nej, selvfølgelig er tråden ikke afsluttet, før der er givet point, men jeg regnede ikke med at verden gik under af at der gik en dag, hvor programmet blev prøvet  af.
Min datter har ikke nået at teste det endnu, men har downloadet og siger det ser lækkert ud.
Tak for hjælpen!
Hvordan ser du forresten, at det er to drenge, som har svaret?
Det kunne være sjovt, hvis brugerne optrådte i henholdsvis lyserød og lyseblå, men de gør det ikke på min skærm :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
19. oktober 2004 - 16:33 #8
Jeg er en mand :D
Hvilken farve er det? Mørkeblå?
Tak for points :)