Avatar billede kelroy Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:44 Der er 3 kommentarer

Service Pack 2 Probs!

Jeg har så installeret service pack 2 på min bærbar som mange andre!. problemet ligger bare i at den gør nogen MEGET underlige ting nu!

For det første så virker infrarød ikke længere!!. den kan ikk finde noget signal. Hva gør jeg så?????

For det andet så når jeg booter op og loader in i windows. så plejer der jo at stå "Windows Home eller Professionel Edition".. Nu står der så kun Windows XP ved mig??? Hvorfor det??

Er der nogen kloge IT eksperter der kan hjælpe mig?

Mvh Steffan
Avatar billede human Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:46 #1
Det med at der ikke står noget mere når du loader. Det er typisk lille ting som sker ved nye service packs. Fx skete det ved min stationære, men ikke min laptop.

Det er ikke noget som skader eller gøre godt, det er bare sådan det er.
Avatar billede kelroy Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:15 #2
Kan man ikke rette det så????
Avatar billede human Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:55 #3
Jo det kan du da, men hvorfor gøre det?
Er det meget vigtigt for dig at der mangler der står pro eller home?

Du kan hente et bootscreen program, så skal du finde det orginale billede fra MS, hvis det ikke er med i programmet.

Søg på google.