Avatar billede casa21 Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:33 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ændringer i DDL filer vises ikke

Jeg har ændret et link i mit projekt i Visual Studio og derefter debugget det og uploadet det på min server.

Problemet er at den stadig linker det samme sted hen.

Er der noget specielt man skal gøre for at få dll filen til at slå igennem?
Avatar billede snepnet Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:36 #1
det nemmeste er nok hvis du laver en lille ændring i web.config og gemmer den... Derefter retter du så tilbage og gemmer den igen... Det får applikationen til at genstarte, og det er et alternativ til at genstarte hele iisen :o)
mvh
Avatar billede casa21 Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:57 #2
Det virkede ikke, filerne ligger ikke på min egen server, men på en ekstern server.
Avatar billede snepnet Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:14 #3
og det var på den eksterne server at du lavede det nummer med web.config ikke ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:16 #4
nu skriver du at der er noget der linker samme sted hen.... kan du ikke vise koden ?
desuden skal du også huske på at din browser kan finde på at cache en hel del, så problemet kan også ligge der.
hvis du giver mig et link, og fortæller mig hvad jeg skal kigge efter - kan vi i hvert fald hurtigt få konstateret om det er noget cache i din egen browser der er problemet.
mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:29 #5
casa... smuttede du ?
mvh
Avatar billede casa21 Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:32 #6
Så er jeg tilbage skulle lige have noget mad.
Der er temlig meget kode er der nogen speciel del du vil have?

linket til den fil jeg vil ændre er når man har oprettet sig som bruger på www.logbuy.dk/medlemreg så skulle den sende en videre til en ny side og ikke den der bliver brugt idag.

Du kan prøve at oprette dig og se, bare kald dig for "test1" eller ligende så kan jeg finde dig i min database og slette dig bagefter.
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:12 #7
Jeg blev sendt til den her :
http://www.logbuy.dk/medlemsreg/tak?ID=2382
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:13 #8
er det godt eller skidt ?
mvh
Avatar billede casa21 Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:30 #9
Det er skidt. du skulle være sendt til et helt andet website.

Hvis man går op i funktioner>internetinstillinger>slet filer, burde det ikke slette alt der ligger i cachen?
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:45 #10
jepper... men det er nok ikke det der er problemet siden jeg heller ikke kommer det rigtige sted hen.

kan du ikke vise mig den kode du redirecter med ?

Har du for øvrigt brugt traceren før ?

mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:08 #11
hej casa... hvordan går det her ?
mvh
Avatar billede casa21 Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:35 #12
Jeg har opgivet at få det til at virke, har valgt den nemme løsning og ansat en til at lave programmerings arbejdet.

Men tak for hjælpen. Smid et svar så skal du få pointene for dit besvær.

mvh.
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:36 #13
*lolz* ja sådan kan man jo også gøre :oD
mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
06. november 2004 - 00:10 #14
hej casa... kan vi lukke her ?
mvh
Avatar billede casa21 Nybegynder
06. november 2004 - 02:00 #15
Sorry, havde glemt det.
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2005 - 19:20 #16
kan du ikke acceptere svaret så ;o)
mvh