Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyeste version i Zero hour

Hej

Jeg har C&C Zero hour. Og jeg skal spille online men den gider ikke at opdatere så jeg har en forældet version. Hvor kan jeg finde den nyeste Zero hour version

Tak
Avatar billede lablo Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:55 #1
du er vel nød til at opdatere med deres seneste patch ?

http://topic.news.filefront.com/1049;/CC_Zero_Hour_102_Update/
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:05 #2
Virker ik. Ka det være noget med den crack jeg har?
Avatar billede lablo Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:06 #3
NO comment!!
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:30 #4
Ja, crackfiler har ikke de informationer som patchen har brug for.
For at få den nyeste patch, skal du have spillet installeret, med den originale generals.exe fil, og så efter at du har patchen installeret kan du finde den crackede generals.exe fil og ligge i generals mappen istedet for den originale.
Hvis du ikke kan finde crack .exe filen så prøv med denne:

http://gokhost.com/pcgamefixes/COMMAND.AND.CONQUER.GENERALS.ZER.HOUR.V1.0.ENG.BATTERY.NOCD.ZIP

Håber du fatter hvad jeg mener og at .exe filen i linket kan bruges.
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:51 #5
ok tusind tak night-undead....