Avatar billede xoomboom Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:06 Der er 5 kommentarer

Ingen mus i Knoppix

Når jeg kører Knoppix Live (3.2) har jeg ingen mus. Tastaturet virker uden problemer. Nogen der har en idé om hvad jeg gør for at få det til at virke?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 00:26 #1
Hvilken type mus har du? (USB, PS2 eller seriel?)

Har du eventuelt prøvet at taste 'knoppix wheelmouse' ved boot-prompten?
Avatar billede xoomboom Nybegynder
20. oktober 2004 - 22:41 #2
ps2

Min Knoppix starter sådan set op uden at jeg (umiddelbart) har mulighed for at skrive noget.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 23:01 #3
Står den ikke lige og venter lidt med et opstartsbillede i stil med: http://tyge.sslug.dk/knoppix/dappix-boot.png
Avatar billede xoomboom Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:10 #4
jo du har ret, fandt det og har  prøvet som du skrev, men det fik ikke pc'en til af finde musen.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 19:11 #5
OK, så ved jeg ikke lige, hvad du skal gøre, for det er den eneste ting jeg har haft brug for, for at få mus til at virke med Knoppix. Ellers har det bare altid virket.