Avatar billede frostware Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Quickcam Pro 4000

Hej!

Jeg har er Quickcam Pro 4000 webcam fra logitech. Det virker som det skal, med det medfølgende software. Man kan optage filmklip med lyd osv. Men når jeg går ind i messenger og starter en webcam og lyd samtale kommer der fint billede igennem til kontaktpersonen men der er ingen lyd. Nogen der ved hvad det kan skyldes?????

Jeg har prøvet at sende invitationen til en pc internt i netværket for at gå uden om firewall'en, men stadig ingen lyd.

frostware
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. oktober 2004 - 12:53 #1
Har du kørt guiden Lyd og Videojustering og valgt din Quickcam til begge dele?
Avatar billede frostware Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:56 #2
ja, og i guiden laver den udslag ved mic testen.
Avatar billede sherringham Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:52 #3
Jeg har også dette problem ... mon det har noget med XP SP2 at gøre
Avatar billede militz Nybegynder
08. november 2004 - 17:44 #4
Er det et bundkort med Intel netværkskort du bruger?
Avatar billede frostware Nybegynder
08. november 2004 - 22:36 #5
nej det er 3Com
Avatar billede militz Nybegynder
10. november 2004 - 18:03 #6
Hmmm... Jeg kører selv med en windows XP pro SP 2 uden problemer. Jeg har dog lige supportet på en computer, hvor MSN i lydjustering ikke automatisk valgte kameraets mikrofon i "guiden lydjustering", men til gengæld valgte at bruge lydkortets mikrofonindgang, men da din mikrofon giver udslag, bør dette ikke være problemet.

Prøv at slå QoS-pakkeplanlægning fra og se om det løser problemet...? Højreklik på netværkssteder - højreklik på netværkskort - vælg egenskaber - fjern flueben i QoS-pakkeplanlægning (hvis dette er installeret)
Avatar billede frostware Nybegynder
15. oktober 2007 - 09:46 #7
Lukker