Avatar billede dennis78 Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med trådløst netværk med Centrino

Hej Eksperter!

Jeg prøver at få en Znote 4050 på trødløst netværk via det indbyggede trådløse kort (Centrino). Dette er dog imidlertid ikke lykkedes.
Jeg har lånt et D-link trådløst PC-card som fint kunne finde "basen". Jeg har prøvet at af-installere driveren og installere den igen men stadig ingen forandring. Der er ingen hardwarekonflikt i enhedshåndtering.

Der sidder en lille knap på venstre side af den bærbare men der er ingen forskel om den står på det ene eller det andet. Der er tilsyneladende ingen muligheder for at slå den trådløse funktione til/fra i BIOS'en.

Basen er leveret af TDC i forbindelse med deres trådløse "pakke".

Hjælp??
Avatar billede kenp Novice
17. oktober 2004 - 13:14 #1
du har trykket på knappen "tænd radio" på din bærbar ik? fo rpå de fleste hvor det er indbygget der skal man lige tænde for den først.
Avatar billede dennis78 Nybegynder
18. oktober 2004 - 09:15 #2
Jo det må være den lille knap på venstre side af maskinen og der er ikke andre af den slags knapper. Der synes dog ikke at være forskel på om den står på det ene eller det andet.
Avatar billede kenp Novice
18. oktober 2004 - 09:46 #3
sikker på at det trådløse virker! (har lige haft en bærbar hvor det også skulle være indbygget, men det var det ikke) du kan jo se under enhedsorinteringen om du har 2 netkort et alm. og et trådløst)
Avatar billede dennis78 Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:22 #4
Jeg ved ikke om det virker men det er der!
Avatar billede dennis78 Nybegynder
30. maj 2005 - 18:31 #5
Der skulle installeres et lille åndsvagt program til at "styre" knappen! Grrr!!
Nu virker det ;-)