Avatar billede kgnielsen Nybegynder
08. marts 2001 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Compaq Integration Server

Jeg prøver at installere en compaq Integrations server. Men kan ikke rigtigt finde noget dok på nettet ang. denne. Er der nogle som har et link eller gidder smide en  beskrivelse af hvordan dette gøres. Jeg har installeret compaq insight manager på min server med feltet som hedder integration server er \"gråt\"
Avatar billede kgnielsen Nybegynder
08. marts 2001 - 12:29 #2
Jeg har selv søgt på compaq\'s side og kan ikke rigtigt finde noget, men har du et direkte link til en technote eller noget så vil jeg gerne have den !!
Avatar billede kgnielsen Nybegynder
10. april 2001 - 09:22 #3
Jeg har selv fundet ud af det !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 09:27 #4
kgnielsen, kan du ikke lægge et link til løsningen her :)

Det er jo god kotume at andre kan få glæde af svarene senere :)

NanoQ
Avatar billede kgnielsen Nybegynder
10. april 2001 - 10:33 #5