Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
16. oktober 2004 - 22:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony cybershot DSC P 100 VS DSC P 150

Lige et hurtigt spørgsmål.....

Er der nogle er jer der kender forskellen mellen disse to kamerer ud over det ene er et 5 MPixel, og det andet et 7 mil.

Valget ligger mellem disse 2 kameraer, men prøver forgæves at finde andre forskelle de retfærdiggør den højere pris, de kan jo bruges til noget mere effektiv såsom kort, og ekstra batterier....
Avatar billede amikk Nybegynder
16. oktober 2004 - 23:02 #1
Mig bekendt er det mængden af MP som er forskellen
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. oktober 2004 - 23:16 #2
Her kan du sammenligne dem og se præcist hvad forskellen er

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp