Avatar billede lfa Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

batterier til Kodak EasyShare CX 7525

nogen der kan anbefale nogle genopladlige batteriter til et Kodak EasyShare CX 7525.. Det må gerne være lithium batterier...
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:12 #1
Tænker du på et link ti lhvor du kan købe dem? Hvis jeg husker rigtigt så bruger den 2XAA, ik? Der vil jeg selvfølgelig anbefale dig at købe et sæt genopladelige batterier med 2300 Mah (Mili ampere)
Avatar billede lfa Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:22 #2
Ja jeg tænker på et link, kan nemlig ikke helt finde ud a hvad for nogen jeg skal vælge... er lithium ikke bedre ?
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:26 #3
Jo lithium er groft sagt måden batteriet er bygget op på. Derudover har batterier en betegnelse som hedder Mah (milli ampere) (Er lidt i tvivl om hvordan det skrives) Mah beskriver også groft sagt hvor meget strøm batteriet kan indeholde, dermed også hvor lang en standby tid man har. Dvs større antal Mah = længere standby tid.
Avatar billede lfa Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:28 #4
ahhh okay :)

men kan du anbefale nogle bestemte nogle ? altså mærker fx
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:32 #5
Kig for eksempel på disse:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=320372301&n=343679346&pn=1087908129
og ellers kan du se en masse andre muligheder her (Bare søg på siden efter "2300"):
http://www.thansen.dk/products.asp?c=320372301&n=343679346#xy
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:34 #6
Hvis vi skal snakke mærker kan de mest anerkendte mærker selvfølgelig anbefales: Duracell og Varta (Er hvad jeg lige kan huske). Derudover kan jeg blankt anbefale mærket "Uniross". De laver delvis billige lader+batterier til i mine øjne lige så god kvali som Duracell og de andre. Har gode erfaringer med det
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:37 #7
Men forresten af dem som er inde på T Hansen's hjemmeside, kan jeg anbefale dig at kigge på GP batterierne. Ved godt jeg linkede til nogle andre før, men der kiggede jeg mere på antal mAh
Avatar billede lfa Nybegynder
16. oktober 2004 - 19:24 #8
okay takker.. kom lige med svar :)
Avatar billede pureshit Nybegynder
16. oktober 2004 - 20:45 #9
Det er bare iorden. Hermed et svar :)
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
16. oktober 2004 - 22:47 #10
Tjek www.batterier.dk ud, der får du Panasonic proline batterier, i kvalitet der er rigtig god, til en yderst fair pris, har selv et sæt til mit Sony kamera, og de bliver bare ved, og ved og ved og ved.........

Synes siden er et smut forbi værd