Avatar billede filia Juniormester
16. oktober 2004 - 03:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pris på grafisk opgave

Er der nogle professionelle grafiske freelancere herinde, der kan give mig en god idé om 'dagsprisen' på design af følgende opgaver for den samme kunde:

- Logo/design og rentegning (formentlig bare navnet i passende grafisk indpakning, dvs. formentlig ingen udtænkning og tegning af den større idé)
- 32 siders A4-katalog/fire farver. Primært billeder af varer - til gengæld ret mondænt, da det drejer sig om ret kostbare samlerobjekter (kataloget skal desuden godkendes af producenten i USA før kunden får grønt lys til forhandling). Billeder og tekst sendes til mig.

- brevpapir med logo
- etiketter med logo til forsendelse
- visitkort med logo

+ formidling af det bedste trykkeri til de bedste priser, herunder det nødvendige i forbindelse med tryk.

- grund-design til brug for web-butik (kunden har købt en pakkeløsning på alt det tekniske med salg, database osv.)

Hvor ligger prisen, sådan ca. - ???
kh. filia
Avatar billede pioneren Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:37 #1
Vi ville umiddelbart sige omkring 40.000 , -. Dog bør opgaven udpensles før en endelig pris.
Kontakt mig eventuelt på apostel@jupe.dk

Venligst,

Jonas
Avatar billede filia Juniormester
16. februar 2011 - 19:16 #2
Undskyld mange gange, jonas, at dette spørgsmål er gået i glemmebogen for mig. Jeg har først lige opdaget, at åbne spørgsmål findes i profilen, troede ellers at alt var i orden.

Tak for dit bud! Læg et svar, så lægger jeg points.
:-) filia
Avatar billede filia Juniormester
20. februar 2011 - 00:44 #3
Jeg lukker spørgsmålet.
:-)