Avatar billede simonbrinck Nybegynder
16. oktober 2004 - 01:59 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Program der går på internettet

Hej skøger.

Kan man ikke forhindre visse programfiler i at gå på internettet hvis man ikke ønsker at de skal gøre det bag min ryg?

Kan det ikke lade sig gøre uden at man skal have firewall osv.?

KH Simon
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 02:10 #1
Jo - du kan afinstallere dem, slette dem eller hive netstikket ud af dit netkort *S*
Brug en firewall - det er langt det sikreste *S*
Avatar billede fjorbak Seniormester
16. oktober 2004 - 16:35 #2
Går de på nettet under opstart eller hvordan beskriv
Jan
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2004 - 02:24 #3
Er du tilfreds med svaret simonbrinck ?
Ellers vær rar at komme med lidt responds ik' ;-)
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:51 #4
undskyld firsinkelsen.

Det er bare fordi jeg har en lille programfil der gerne vil gå på internettet og checke en masse ting óg det kunne være rart at få den til at lade være med det uden at jeg behøver at have en firewall kørende
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:51 #5
og det går ikke på nettet under opstart
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. oktober 2004 - 19:01 #6
Hej simonbrinck *S*
Al respekt for dig og på ingen måde for at genere dig, men det er altså totalt hul i hovedet, IKKE at bruge en eller anden form for firewall.
KUN på den måde kan du styre hvilke programmer som må få adgang til nettet, samt holde evt. hackere fra døren.
Prøv evt. at spørge om vigtigheden af at ha' en firewall i VIRUS-kategorien herinde, eller opret dig som bruger på http://www.spywarefri.dk/forum/ og stil spørgsmålet i kategorien PC-sikkerhed.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. oktober 2004 - 19:02 #7
Jeg er selv supporter derinde og kender en smule til sikkerhed.
Avatar billede fjorbak Seniormester
24. oktober 2004 - 18:29 #8
Vil du have hjælp til at evt stoppe den fil eller skal vi sludre, hvad søger denne fil efter, hvilket styresystem kører du har du et evt antivirusprogram der søger eller havde du giver ingen op lysninger?

Jan
Avatar billede fjorbak Seniormester
16. december 2004 - 17:42 #9
hvordan fik du løst dit problem???????????

jan