Avatar billede simonp Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:02 Der er 3 kommentarer

Erfaring med Muro MR-100

Halløjsa....

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med MP3 afspilleren Muro MR-100, og især dens FM Transmitter funktion.?

Kunne godt tænke mig at vide lidt om rækkevidde, lydkvalitet og hvad folk ellers har af positive og negative ting at sige om den.

mvh
Simon
Avatar billede 5floor Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:07 #1
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=88548 (se neders i vinduet)

...men det formoder jeg du hat tjekket ud?
Hvis ikke så værsgo'

//Mads
Avatar billede simonp Nybegynder
16. oktober 2004 - 15:08 #2
øhhh jo den havde jeg set. Og måske lidt mere end dig. Bemærk lige det 0 tal der står der.
Avatar billede 5floor Nybegynder
16. oktober 2004 - 16:17 #3
Hej SImonp.
...mere end mig?
Mit indlæg var hverken positivt/negativt, bare en information (som du jo efterspørger).
At du så ikke kan bruge den til noget beklager jeg da.
Well, håber du finder hvad du søger.
//Mads