Avatar billede fatjay Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:13 Der er 6 kommentarer

upload af ny side

jeg skal pt til at oploade en ny side på www.zebrabar.dk, og der ligger nogle filer oppe på serveren, kan jeg bare slette dem, også oploade mine på , ja hvordan kan man sige det, "roden" på serveren ,eller skal der laves en mappe der hedder public et eller andet, eller en anden mappe
Avatar billede whee Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:17 #1
Lad filerne være, og prøv at lægge en index.html fil op alene og se om der er kontakt.
Avatar billede fatjay Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:19 #2
jamen der ligger jo den oprindelige index fil derope
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:23 #3
Ja den kan du bare overskrive - resten af den gamle side ligger jo i mapperne "images" og "sider" - om du sletter  disse mapper eller ikke - er ligegyldigt
Avatar billede fatjay Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:04 #4
ok, men er der nogen her der kan se hvorfor billederne ikk kommer med, den mappe der hedder jpg's til site er uploadet?
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:32 #5
Har du prøvet at bruge et FTP-program, det er et der kan oploade alt muligt fra din computer, til serveren.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:36 #6
Hvilke billeder?  - under hvilket menupunkt?