Avatar billede kongen.dk Nybegynder
15. oktober 2004 - 15:51 Der er 2 kommentarer

spørgsmål om købeloven

hej eksperter....

jeg har et sprøgsmål der vedr. købeloven...

jeg har købt en computer ved et firma, men der er en fejl på skærmen.. og nu skal den sendes med posten til firmaet..

mit spørgsmål er så: hvem skal betale for fraget?, en der kender noget til købeloven, der omhandler dette? (fejlen er ikke en jeg selv har lavet)
Avatar billede whyme Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:17 #1
Du skal betale fragt hvis du sender noget tilbage til dem.

Firmaet skal betale fragt når de sender den til dig igen.
Avatar billede peet-49 Novice
15. oktober 2004 - 16:42 #2
Som whyme siger-du skal selv betale fragten, hvis ikke andet er aftalt.