Avatar billede 2802 Nybegynder
15. oktober 2004 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Ældre version af Flash

Jeg har fået en fla5-fil jeg skal opdatere, og har derfor downloadet en trial af Flash MX 2004.
Problemet er, at når jeg gemmer det medtager den ikke biblioteket, og mit arbejde kan derfor ikke anvendes.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en trial af Flash 5, eller hvordan jeg kan opdatere filen..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 14:42 #1
medtager den ikke dit bibliotek - hvad mener du? Mister du al grafikken?
Avatar billede 2802 Nybegynder
15. oktober 2004 - 15:13 #2
Den medtager ikke unicode og persistent libary data. Det betyder at den tekst jeg overskriver ligger i biblioteket, og teksten forsvinder..