Avatar billede edderduns Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min harddisk arbejder konstant

´hej med jer..
jeg har lige fået en ny HP pc med en masse instaleret b.la. win xp.
da jeg tændte den lage jeg mærke til at harddisken konstant står og arbejder eller snakker.

er det fordi der er for mange programmer der er online eller hvad kan det skyldes ????
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2004 - 12:16 #1
Hvis du er på nettet, kan det være den henter en masse opdateringer, f.eks til windows, antivirusprogram eller fra HP egen side.
Tryk på Ctrl+Alt+Del samtidig 1 gang og se hvilke programmer / processor der kører.
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2004 - 12:25 #2
Hvis du ikke har et Ikon ned ved uret (proceslinie) med 2 pc`ere oveni hinanden, vil jeg anbefale at få det.  Der kan du så se om der er "trafik" på din net linien.
Klik på start > kontrolpanel > netværksforbindelser > H-klik på din forbindelse >
klik på egenskaber > sæt Flueben i "vis ikon på proceslinien" og "giv besked osv.- ok
Avatar billede edderduns Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:59 #3
har prøvet det... virkede ikke.