Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 10:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan for jeg trådløs netværk til at virke?

hey

har lige købt en compaq presario r3000 men jeg kan ikke få det trådløse netværk til at virke i den. hvordan for jeg det sat op så det virker? det kan muligvis være at det ikke er installeret men jeg kan ikke finde noget på cdér til trådløs netkort...
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2004 - 10:43 #1
Har du Win XP installeret - prøv lige at køre "guiden trådløs netværk" i kontrolpanel.
Avatar billede edderduns Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:03 #2
har lige selv været ude for sådan et problem....
jeg kunne ikke finde ud af det så min far prøvede at ringe til bredbåndsoperatøren (zybercity i mit tilfælde) og så guidede han os det meste af vejen..
prøv at ringe til kundeservice.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 11:33 #3
jeg har win xp installeret. jeg kan ikke finde noget med trådløs netværk i kontrolpanelet eller under forbindelser.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 11:35 #4
ville lige sige at da jeg købte den igår og kom hjem og startede den op. så begyndte den selv at installere det hele UDEN at jeg har sat nogen cd i. har så prøvet at køre cdérne men der kan jeg stadi ikke finde noget til det trådløse netværk
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2004 - 12:11 #5
sorry, gik udfra at det var en ny pc med SP2, der er nemlig "guiden til trådløs"
Hva` får du vist af netværkskomponenter under system.
Start > kontolpanel > system > Hardware > knappen Enhedhåndtering > "netværk"

Har du 2 stk. ikoner i "netværksforbindelser" ?
1 stk. 1394-forbindelse og 1 stk. lan-forbindelse ?
Hvis ja, marker begge og h-klik på en af dem og lav en broforbindelse mellem dem.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 13:24 #6
nej jeg har kun en forbindelse der inden
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 15:04 #7
er der indbygget netkort i denne pc? er der nogen der kan tjekke det for mig? for det fik jeg at vide der skulle være. men på det parir jeg har der står der at der skulle være en diode men den kan jeg ikke se. så jeg er faktisk ikke helt sikker på det er i. så jeg ville lige sikker mig at det er i!
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2004 - 16:01 #8
det viste sig at forhandleren ikke viste hvad han solgte da der ikke er i den dansk serie. så lukker igen og for den byttet