Avatar billede brainj Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:35 Der er 6 kommentarer

Min ps/2 mus virker ikke mere efter inst. af wireless mouse

Hej Eksperter.

Jeg har et lille problem som irretere mig noget. Efter at have installeret et trådløst tastatur og mus (microsoft) på min Win XP, kan jeg ikke benytte min gamle mus til ps/2 porten. Samme problem har jeg med mit gamle tastatur. Når jeg er inde i enhedshåndteringen siger den:

"En driver (tjeneste) til denne enhed er deaktiveret. En anden driver udfører muligvis denne funktion. (Kode 32)"

Min trådløse link sider i min USB indgang.
Hvad skal jeg gøre, vil gerne have muligheden i at kunne konvertere tilbage.

Hvad står HID for?

På forhånd tak!

Mvh.
Brian
Avatar billede nopsen Ekspert
14. oktober 2004 - 22:38 #1
http://www.usb.org/developers/hidpage/

du skal nok deaktivere usb-musen for at kunne bruge den til ps2.
Avatar billede brainj Nybegynder
15. oktober 2004 - 10:18 #2
jeg har prøvet at både deaktivere usb-musen og slette den, men det hjælper ikke :-(
Avatar billede kirul Nybegynder
12. november 2004 - 11:09 #3
Hej

Ville høre om du havde fundet en løsning på det ??
Jeg sidder nemlig med samme problem.

Mvh.

Kirul
Avatar billede kirul Nybegynder
12. november 2004 - 14:44 #4
Jeg løste mit problem ved at lave en systemgendannelse.
Den finder du her.
Start-Programmer-Tilbehør-Systemværktøjer-systemgendannelse

Jeg rullede tilbage til en dato hvor jeg vidste det fungerede og det bedste er at man ikke mister sine indstillinger ved det.

Mvh.
Kirul
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:41 #5
du skal lige huske at lukke spørgsmålet igen.
Avatar billede brainj Nybegynder
03. april 2005 - 18:29 #6
tak for hintet!